2012. február 27., hétfő

vadiúj Saxoo nadrág - Jelenlegi ára: 3 000 Ft -

Eladó a képen látható Saxoo nadrág. White party-hoz a legjobb választás! Anno 10 ezerbe került, de te ennek most a töredékéért hozzájuthatsz!
2-szer volt a testemen (összesen kb. 2 percig).
Először akkor, amikor felpróbáltam. Sudárabb termetem lévén akkor mintha rám öntötték volna. Amikor ismét fel akartam húzni, nem ment, mert a próba óta legurult pár korsó sör, aminek következtében már össze se tudtam gombolni. Nem akartam erőltetni, se a nadrágot, se a fogyókúrát, így más fogja örömét lelni ebben az állati jó nadrágban.
Vékony anyagból készült (összetétele: 58% pamut, 42% polyészter), ezért téli időben nem ajánlom viselését.
Ha van kérdésed, tedd fel nyugodtan! Ha megvetted, jó bulizást és csajozást kívánok benne!



Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-07 17:19
. vadiúj Saxoo nadrág - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Fontos